فاكر أول لقانا - ملتقى روح الابداع


فاكر أول لقانا والله للحب هدانا
كان الحب اللي بينا برضانا
واتعاهدنا نتحمل الامانه
فاكر الزغاريد ساعة كتابة كتابنا
وجوم باركولنا قرايبنا وحبايبنا
كانت أحلا ليله فى حياتنا
والذفه ورانا...... لبيتنا
بعدها.... قفلنا علينا بابنا
كانت أحلا ليله فيها سهرنا
كانت أول لقا حقيقي لقلوبنا
وأحلا كلام فيها قلناه..وقلنا وقلنا
فكرتني باول يوم فيه اتقابلنا
فكرتني....... ساعة ما جيتني
وأنا وأهلى عليك........ وافقنا
كنت باحس فيك........ بالأمان
وانك نور منور...... ......بيتنا
كنت بأحس.......... بطيبة قلبك
وبيك حتكمل.............سعادتنا
كنت . أمين لما. كنت . بتقابلني
عشان كدا أنا وأهلي ذاد بيك احترامنا
وتقوللي لا اله الا الله وانت بتودعنىي
كنت الاسوه. الحسنه. لكل .شبابنا
ليله كانت أحلا ليله فيها قلنا وقلنا
ما فاتكشي حتى صلاة الفجر ليلتها
وقولتلي حادعي لربنا يبارك لينا فى حياتنا
ورجعتلي بوش منور لعروسه فى صباحيتها
لقيتها راكعه وساجده لله بتصلي فى بيتها
بعدها..بدأ أول يوم فى حياتنا
وجوم كل الأهل والحبايب يهنونا فى صباحيتنا
جوم يباركوا لينا ويشاركوا فرحتنا
ومن يومها وانا وانت ابتدينا فى الحياه رحلتنا
والنهارده بعد سينين طويله من العمر كبرنا
ولسه وكأننا فى أول ليله فيها اتقابلنا
فى سعاده وكملت سعادتنا ومعانا ولادنا
سينين من العمر طويله ومع بعض عمرنا ما افترقنا
وجاى لينا عريس يطلب ايد بنتنا منا
علشان من جديد نكرر أول يوم فيه اتقابلنا
**************


فاكر أول لقانا والله للحب هدانا
كان الحب اللي بينا برضانا
واتعاهدنا نتحمل الامانه
فاكر الزغاريد ساعة كتابة كتابنا
وجوم باركولنا قرايبنا وحبايبنا
كانت أحلا ليله فى حياتنا
والذفه ورانا...... لبيتنا
بعدها.... قفلنا علينا بابنا
كانت أحلا ليله فيها سهرنا
كانت أول لقا حقيقي لقلوبنا
وأحلا كلام فيها قلناه..وقلنا وقلنا
فكرتني باول يوم فيه اتقابلنا
فكرتني....... ساعة ما جيتني
وأنا وأهلى عليك........ وافقنا
كنت باحس فيك........ بالأمان
وانك نور منور...... ......بيتنا
كنت بأحس.......... بطيبة قلبك
وبيك حتكمل.............سعادتنا
كنت . أمين لما. كنت . بتقابلني
عشان كدا أنا وأهلي ذاد بيك احترامنا
وتقوللي لا اله الا الله وانت بتودعنىي
كنت الاسوه. الحسنه. لكل .شبابنا
ليله كانت أحلا ليله فيها قلنا وقلنا
ما فاتكشي حتى صلاة الفجر ليلتها
وقولتلي حادعي لربنا يبارك لينا فى حياتنا
ورجعتلي بوش منور لعروسه فى صباحيتها
لقيتها راكعه وساجده لله بتصلي فى بيتها
بعدها..بدأ أول يوم فى حياتنا
وجوم كل الأهل والحبايب يهنونا فى صباحيتنا
جوم يباركوا لينا ويشاركوا فرحتنا
ومن يومها وانا وانت ابتدينا فى الحياه رحلتنا
والنهارده بعد سينين طويله من العمر كبرنا
ولسه وكأننا فى أول ليله فيها اتقابلنا
فى سعاده وكملت سعادتنا ومعانا ولادنا
سينين من العمر طويله ومع بعض عمرنا ما افترقنا
وجاى لينا عريس يطلب ايد بنتنا منا
علشان من جديد نكرر أول يوم فيه اتقابلنا
**************
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
اهلا بكم في ملتقى روح الابداع http://www.sb4pal.com/vb